lunes, 30 de agosto de 2010

DECLARACIONES A COM RADIO


Moisés Hurtado: `No vaig marxar perquè m´espantés la competència´


L´exjugador blanc-i-blau, ara a Olympiakos, reconeix en declaracions al Que has dinat? que darrerament havia perdut certa comunicació amb Pochettino




Redacció, 15:30 h.

Moisés Hurtado tindrà l´oportunitat divendres vinent d´acomiadar-se com cal del que ha estat el seu club, l´Espanyol, al llarg dels darrers 18 anys, però ja avui hem pogut sentir les primeres paraules el nou jugador d´Olympiakos després del seu debut amb la samarreta dels grecs, i és que ha estat un dels personatges entrevistats en l´estrena de la nova temporada de l´espai Que has dinat? de la COM, que, recordem-ho, te un nou horari de 2/4 de 3 a 4 de la tarda.

"Em va atreure la possibilitat d´iniciar una nova aventura"

El migcampista de Badia, que va ser ahir titular juntament amb altres tres compatriotes, Raúl Bravo, David Fuster i Albert Riera, el dia de la seva estrena a la Lliga grega, no va poder cel·lebrar-la amb una victòria, donat que els atenencs van acabar derrotats per l´ Iraklis de Salònica, però això no enterboleix la seva satisfacció pel fet d´aterrar a un club que ha definit com "gran, ben organitzat, i del qual aquí gairebé tothom és seguidor". Preguntat per quins havien estat els motius que l´havien decidit a acceptar finalment l´oferta dels vermells, Moisés ha reconegut que "em va costar molt decidir-me. Va arribar una oferta i aleshores va ser complicat triar perquè havia estat tota la meva vida a l´Espanyol i em volia retirar allà, però es van donar alguns condicionants que beneficiaven tothom, i també em va atreure la possibilitat d´iniciar una nova aventura... Tot va sorgir a darrera hora, de manera imprevista; Ernesto Valverde va arribar també molt tard a Olympiakos, i durant uns dies vaig estar valorant inconvenients i avantatges, i al final vaig decidir-me per una opció que crec em beneficia".

No li feia por la competència

Això sí, ha insistit en que en cap cas ha marxat per la por a perdre protagonisme davant la perspectiva que Pochettino no pensés en ell pel seu teòric onze inicial: "Portava 5 anys seguits jugant més de 30 partits... Potser es veritat que al final de la passada campanya vaig tenir algunes lesions, i que aquesta temporada al començament hagués estat suplent, però confiava en mí i en les meves condicions, pel que la possibilitat de perdre protagonisme no ha estat determinant; molts anys jo he partit des-de la suplència, fins i tot quan va arribar Valverde estaba a una llista de jugadors transferibles. Volia viure una altra experiència, i en aquestes alçades un canvi d´aires va bé, no ha estat pas per por a la competència".

S´havia perdut una mica la comunicació amb el tècnic

Finalment, Moisés ha reconegut que en aquests darrers temps sí havia trobat a faltar una mica més de fluidesa en la comunicació amb el tècnic blanc-i-blau Mauricio Pochettino, però en cap cas ha volgut furgar en la possible ferida: "Sempre pot haver una mica més de comunicació, és evident. S´havia perdut una mica, és cert, però no cal donar-li més importància, són coses que passen. A mi m´encanta parlar amb tothom, però estic content i al final tot ha sortit bé. He de donar-li les gràcies per tot a l´Espanyol, el club que m´ho ha donat tot i m´ha permès ser jugador de Primera".

POL